Afholdte arrangementer

20. august 2017

Venstre i Skive kommune afholder mange arrangementer i løbet af året. Her på siden holdes du opdateret med afholdte arrangementer.

Duel i bokseringen var en succes

10. oktober 2017

Den 2. oktober stod den på politisk debat mellem borgmester Peder Christian Kirkegaard og Peder Christensen. Mange interesserede var mødt op til den spændende duel, der blev afholdt i bokseringen i Durup Hallen. Arrangementet blev arrangeret af Landboforeningen Limfjord og BK Nordsalling.

Stemningen…

Endnu engang et vellykket Tour de Salling

31. august 2017

Den 21. august indtog en god flok cykelentusiaster, heriblandt borgmester Peder Christian Kirkegaard, flere byrådspolitikere og byrådskandidater samt folketingsmedlem Inger Støjberg, Skives veje. Touren gik til Motel Skive, Tandlægerne Posthustorvet, Bomi, Roslev Trælasthandel, Skive Handelsskole, Akutlægehelikopterbasen Skive, Super Clean Car og KulturCenter Limfjord. Touren sluttede ved Motel Skive, hvor Inger Støjberg fortalte om ministerlivet og efterårets politiske udfordringer.…

Kandidattræf 14. august 2017

20. august 2017

Mandag den 14. august afholdt Venstre i Skive med stor succes kandidattræf for Venstres kandidater til kommunalvalget 2017. Niels Hansen var vært for arrangementet, som blev afholdt på Motel Skive. Formålet med træffet var den enkelte kandidats valgkamp og arbejdet med at engagere omgangskredsen, hvor undervisningen blev foretaget af de to dygtige og engagerede kvinder Randi Balleby og Heidi Thorgaard Kristensen.

Et udpluk af billeder fra arrangementet kan ses herunder.

Kristian Jensen kom på besøg

28. juni 2017

Den 8. maj havde vi besøg af finansminister Kristian Jensen.

Grundlovsdag

11. juli 2017

Inger Støjberg holdt grundlovstale i Skive Anlæg arrangeret af Venstre i Skive. Det var et godt arrangement med mange fremmødte.