Liv i hele kommunen

18. september 2017

Af Arne Bisgård

Som politiker er det vigtigt at holde liv i hele kommunen, det gælder skoler, ældrehjem, byparker, og idrætscentre, vi skal tilstræbe at ha en afbalanceret liv i hele kommunen, og skal ligeledes bruge naturen der hvor der er muligheder for det, ligeledes vil en udbygning af sommerhusområderne og lovliggørelse af helårsboliger i disse områder vil også medvirke til mere liv i vandkantsområderne.

Vores købstad (Skive by) skal selvfølgeligt ligeledes udbygges, med Big blue som trækplaster langs Åen,  Ligeledes er ideen med Skive som energi Kommune vigtigt at fastholde gennem Green Lab projekterne. Hurtig sagsbehandlingstid er også bland de vigtige ting at fastholde i Skive kommune. Den gode økonomi der er oparbejdet til de store afdrag de kommende år, skal også fastholdes. Det at der er tilgang i idrætsfaciliteterne og gode fritidsaktiviteter er også værd at bibeholde. Vi skal værne om vores gode Kommune, med rent liv i centrum.

Arne Bisgård

Byrådsmedlem og byrådskandidat for Venstre